2011/07/14

Blúz + Szoknya = Ruha

Szereztem egy helyes kis blúzt a kilós turiból és volt egy ezeréves szoknyám, amit még az egyetemi éveim alatt vettem. Fogtam őket és a koktélruhához hasonló elven egyesítve őket ruhát varrtam belőlük az elegánsabb hétköznapokra.



Most nem a szoknyát, hanem a blúzt vágtam rövidebbre a mell alatti varrástól 7 cm-re. Azért hagytam ekkora részt, mert nem akartam közvetlen a mellvonal alatt levezetni a ruhát, ugyanis az előzetes összetűzésnél egyszerűen nem nézett ki jól, túl rövid volt a szoknya is és ráadásul nem volt kényelmes pl. felemelni a karom.


A szoknyának csak a derekán lévő gumis részt vágtam le. Egy kis szűkítést is csináltam hátul, mert egyébként túl bő lett volna.



Összetűztem a blúzzal, összevarrtam, leszegtem és a színén átvarrtam a szoknya anyagán. A varrás nem fog látszódni, mert ide egy kis övet raktam, ami honnan máshonnan lenne, mint a turiból.


Varrtam oldalra két kis szaténszalagot, ami tartja az övet, hogy ne csússzon le.



1 megjegyzés:

  1. A ruha jól sikerült,irigylésre méltóan aktív vagy ebben a melegben is :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...