2011/07/08

Derék dolog

Úgy gondoltam, hogy diy ruhadesign témában valami könnyed témával kezdek, húzom még egy kicsit a mézesmadzagot. Most megmutatom az egyik kedvenc ruhámat, ami egyébként sokat elárul a stílusomról.


Ezt a szürke, szövet rucit a Promodban vettem jópár évvel ezelőtt, le sem merem írni,  hogy mennyibe került. Ráadásul egy kis bibi is volt vele: már a próbafülkében csipkednem kellett hátul az ujjaimmal, hogy a derekamat lássam. Ugyanis teljesen cső szabása volt, semmi ív, semmi vonalvezetés és emiatt nem is állt jól. Az anyagáért és a stílusáért viszont majd megvesztem, hát persze, hogy nem tudtam otthagyni. Itthon első dolgom volt előkapni a varrógépet, hogy mielőbb megnyugtassam magam, nem egy porrongyért adtam ki egy vagyont. Kétoldalt, a belső varrás mellett először betűztem, ívesen beférceltem, megvarrtam. Ezt csak azért tudtam ilyen könnyen megtenni, mert a cipzár a hátoldalán van és nem oldalt.




Egyébként imádom a szürkét feketével, hófehérrel egy kis piros körömlakkal megbolondítva. A lábamon lévő egyszerű cipellő is nagy kedvencem, de ezen a fotón még eredeti állapotában van. Naná, hogy az egyszerűből mostanra nagyszerűt varázsoltam! 


A hátsó pánt részre egy fekete szaténszalagot kötöttem, méghozzá úgy, hogy az egyik fele hosszabb legyen. Így a bokán körbevezetve éppen kívülre fog esni a masni megkötéskor. 








Lehet variálni a szalag színét, ha éppen úgy kívánja a ruha, én akár egy élénk pinkkel is el tudom képzelni. Ha hosszabbra hagyjuk a szalagot, többször át lehet tekerni a bokán, de ezt csak vékony lábakkal rendelkezők ajánlom... A szalagok végeit mindenképpen égessük egy gyufával, mert akkor nem fog foszlani. Ez persze, egy kímélő cipődekor, amit bátortalanok is kipróbálhatnak, elrontani sem lehet. Hamarosan "haladó szintű" ötletekkel is jövök, úgyhogy elő a megunt cipellőkkel!

5 megjegyzés:

  1. Szia,

    Már alig várom a DIY ötleteidet! :)
    Nemrég találtam rá a másik blogodra, egy szuszra olvastam végig. :)
    Lehet tudni, hogy ezt a cuki kis cipellőt hol vetted? Holnap megyek beszerző körútra, és tuti nézek egy olyan szandit, amit majd átalakítok. Remélem, sikerülni fog.

    Üdv,
    Jucus

    VálaszTörlés
  2. Jucus, ejha, egyszusszra? Ide viszont időben jöttél, lehet majd aktuálisan olvasni a posztokat :)

    Ez a kis cipő a Deichmannból van, de sajnos nem idén vettem, úgyhogy nagy valószínűséggel ilyet már nem lehet kapni :/

    VálaszTörlés
  3. Végre valaki, aki rajtam kívül ezeket a színeket szereti! Mert nekem, mint tél típusnak más nem is áll jól!:)
    Nagyon jól áll ez az összeállítás neked!

    VálaszTörlés
  4. Köszi Glóri! Szeretni fogod ezt a blogot, mert sok ilyen színvilágú (márha lehet ezeket színeknek nevezni) összeállítás lesz ;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...