2011/07/17

Egy masnira mindig van idő...

Tegnap kiruccantam, ami azt illeti ez egy kisebb teljesítmény túrával is felért. Már a hajnali indulás előtt tudtam, hogy vonatozni fogok, 3-4 órát autóban is ücsörgök majd, továbbá minimum három vendégség be van ütemezve, és persze egy családi ebéd a helyi étteremben. Ja és nehogy leüljön a hangulat egy kellemes felfelémenetes kirándulással is megtoldjuk majd a napot. 


Gondolkodtam, miben menjek, ami kényelmes, de ugyanakkor csini, és ha kiszállok az autóból nem leszek olyan, mint akit a kutya szájából húztak ki. Így egy vékony, fehér, szaténnadrágot vettem fel, és egymásra húztam két trikót (mindezt csak azért, mert a felső trikó nagyon átlátszó). Amikor alávettem a fekete trikót, akkor jött az ötlet, hogy egy masni még elfér ezen a kombón és fekete szaténból az egyik vállpántra kötöttem.


Egyszerű, de nagyszerű, amolyan instant kiegészítő! A szalag végét persze elégettem, különben estére csak egy felfeslett madzag marad volna belőle.




Ehhez az öltözékhez a kedvenc kis fekete lapos cipőm tökéletesen passzolt, majdnem így néz ki, csak nekem a masni nélküli sima változat van, amit szintén a H&M-ben vettem. 




Egyébként csúcs nap volt, a családommal voltam, csodás helyeken jártunk, jókat beszélgettünk, finomakat ettünk, érdekes emberekkel találkoztam. A fotók pedig ott készültek, ahol Jóapám gyerekként játszott (lógott a haverokkal).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...