2011/07/10

Kell egy Christian Louboutin cipő!

Ha Carrie Bradshaw lennék, gondolkodás nélkül lenulláznám a bankkártyámat, hogy a legjobb barátnőm közelgő esküvőjén egy vadiúj, csodaszép magassarkúban feszítsek. Mondjuk egy Manolo Blahnik vagy egy Christian Louboutin álomban. Biztosan megvan a különleges varázsa annak, hogy egy méregdrága cipő virít a lábamon, de ez engem sohasem hozott lázba. Sokkal inkább lelkesedem azért, ha úgy lehetek csinos, hogy minél olcsóbban úszom meg a dolgot. Az olcsó számomra nem egyenlő a gagyival, megmutatom, miért nem.


Szóval a kiszemelt cipellő, ez a Christian Louboutin modell:


Kellett egy ilyen, úgyhogy fogtam és jól lekoppintottam,  mint Maegan, akinek egyébként imádom a cuccait. Alapnak tökéletes volt az egyik saját cipőm, amit az azóta megszűnt Leonardo cipőboltban vettem szuperolcsón 1990,- Ft-ért.



Először leszedtem róla a mozaikos díszítést, ami kétoldalas ragasztószalaggal volt rajta. Olyan jól lejött, csoda, hogy eddig nem esett le róla magától.



Arra gondoltam, hogy a fekete szirmoknak valami taft vagy organza anyag jó lenne, de azok bomlanak, ha nincs elégetve a végük. Így végül egy nagyon jó anyagot találtam ki, ami hálós szövésű, mégsem foszlik. Ez pedig az IKEA FLYN LILL nevezetű legolcsóbb lapfüggönye, amiből egyébként egy fekete van is a nappali ablaka előtt (most nem kapható csak rózsaszín, kék és zöld színben).



Ezt összehajtogattam, és sok kisebb nagyobb szirmot vágtam ki belőle. Aztán a jól bevált Dremel ragasztópisztolyommal felragasztottam három alapot a középső pántra. Ezután összecsípve ragasztottam fel a szirmokat egymáson keresztezve.




Íme az új cipőm:





Most már csak egy hozzá illő ruhát kell vennem... vagy varrnom ;)


4 megjegyzés:

  1. Szuper ötlet, és klasszak a fotók! Mennyien vágynak egy ilyen cipőcskére az esküvőjükre. Bevágtam a cikkedet a kis blogomba.
    :)))

    VálaszTörlés
  2. :) köszi!

    Simán el tudom én is képzelni akár pinkben esküvői ruhához, bevállalós lenne és amúgy mostanság trendi is.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...