2011/07/19

Vágd szét a pasid pólóját!

Persze nem kell vandálkodni, de néhány jól irányzott vágással helyes kis nyári rucit készíthetünk magunknak pasink (expasink) megunt, szakadt pólójából. Expasi esetén kifejezetten javasolt, hogy a kedvenc pólóját áldozzuk fel új ruhánk és lelki békénk érdekében...


Én egy szakadt, szürke pólót szabdaltam fel, ami többnyire már csak alvós pólóként funkcionált.


Mivel a címke résznél ki volt szakadva, így ezt is ki kellett vágni, mert ebben a projectben pihentetem a varrógépem.




A nyak szegését megtartottam és az alatt vágtam ki az anyagot félbehajtva, és ívesen kikerekítettem még egy részt. Kész is!



Utcára csak bevállalósoknak ajánlom, mert ebben a ruciban, a has, a fenék, a comb és minden látszik. Én ebben a hőségben jól elleszek itthon is benne...

3 megjegyzés:

  1. Eddig a gyerkőcök használták el apa rongyos pólóit agyagozáshoz, festéshez, de remek ötlet!:)

    VálaszTörlés
  2. Wowww, ez nagyon jó lett. Legközelebb nem szőnyeget készítek az "alvóspólóból" :-)

    VálaszTörlés
  3. Hát csajok, most én is három kupacra osztottam a pólókat:

    1. rongyok
    2. diy home
    3. diy fashion

    :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...