2011/09/16

Esküvőre megyek!

Holnap nagy nap lesz, Juli Barátnőmnek bizony bekötik a fejét! Julival immár 23 éve vagyunk barátnők, rengeteg közös emlék köt össze minket, szinte együtt nőttünk fel. Kis legózó, barbizó, walt disney néző, meggy csatázó kislányokból nagyon úgy tűnik, felnőttekké váltunk. Az évek alatt beigazolódott, hogy nincs olyan helyzet, amiben ne állnánk egymás mellett, legyen szó fájdalomról, bánatról, örömről, vagy boldogságról. A holnapi napon is ott lesz a helyem Juli mellett, és nem csak mint Barátnő, hanem mint a tanúja a templomi szertartáson. Nem is tudom elmondani, milyen nagy megtiszteltetés ez számomra, hisz még sosem voltam tanú, és lássuk be ez sokkal izgalmasabb is, mint amikor Barbie és Ken házasodik össze a barbiház teraszán. Persze már hónapok óta agyalok, hogy miben menjek, de egyszerűen nem találtam olyan ruhát, amiben jól érezném magam, ami kényelmes, fiatalos, de mégis alkalomhoz illő. Semmiképpen nem szeretnék feszengeni, egy szűk ruciban. Így végül riasztottam Viki Barátnőmet, aki amúgy fél fejjel magasabb, és vékonyabb is nálam, de azért gondoltam, életemben először kölcsönkérek tőle egy ruhát. Voltam olyan kis pofátlan, hogy azt a rucit kértem el, amit a Lánybúcsújára kapott tőlünk lányoktól ajándékba. 


Sejtettem, hogy rajtam nem lesz az igazi, de a púder színe, a tüllös, selymes anyaga és majdnem a fazonja is teljesen passzolt az ízlésemhez. Az egyik apró gondom az volt vele, hogy a szoknya derék része túl magasra ment, ezért kicsit jóllakott ballerina érzésem volt benne, hiába húztam be a hasam... A másik, hogy pánt nélkül egyáltalán nem merném felvenni, mert semmit nem tart a mellrész. Ez utóbbin egy 2 cm széles, halvány organza szalaggal segítettem, a két oldalra varrva. A szálakat hosszúra hagytam (hogy a masnira kötés után is finoman lengedezzen a hátamon), a végeket gondosan elégettem, hogy ne bomoljon fel a hajnali mulatozás alatt sem.


 Aztán kitaláltam hogy a tüllel trükközöm egy kicsit. Húztam jobbra, hátra, feltekertem, összefogtam oldalt. Végül lépésenként kezdtem felcsípni a hullámokat az egyik oldalra, és pár öltéssel összevarrtam, gondolva arra, hogy majd vissza is tudjam bontani.


Így már mindjárt jobban érzem magam! A tüll redői pont azt takarják el, ami a leginkább zavart. 



Drukkoljatok, hogy holnap szépen süssön a nap az Ifjú Párnak!

7 megjegyzés:

  1. Kicsit husi vagy ehhez a ruhához szerintem. És ugye egyeztettél a menyasszonnyal, nehogy ilyen színű legyen az ő esküvői ruhája, mert az nagy gáz lenne.

    VálaszTörlés
  2. Hát azért tudjuk, hogy egy tűsarkú, és a feltűzött haj vizuálisan -3 kg-t jelent minimum :) A menyasszony pedig a Legjobb Barátnőm, még jó hogy tudom, hogy nem púderszínű a ruhája...

    VálaszTörlés
  3. Pofám leszakad az elsö beszólástól.... Nem ismerlek, héba-hóba benézek ide, szóval abszolút elfogulatlan vagyok, de hogy husi az nem vagy, hát az tuti. A ruci édes, és egyértelmü hogy nem mezítláb és kiegészítök nélkül díszelegtél az esküvön (habár a sajátomból kiindulva, ahogy megszólalt vacsora után a zene, hát én úgy rúgtam a sarokba a topánkáimat hogy csak koppantak a parkettán és hajnalig nem is hiányoltam öket. Remélem ti is ilyen jól éreztétek magatokat).


    Timi

    VálaszTörlés
  4. Az elso hozzaszolas nyilvan csak nevtelenul merte beirni amit be mert. Judit, szuperul nezel ki a ruhaban, latod meg irigyeid is vannak! Kifejezetten tetszik hogy a tult felhuztad! Igy sokkal erdekesebb a ruha!
    (Es az eloszoba atalakitas is nagyon jol alakul:) Csak igy tovabb!

    VálaszTörlés
  5. Köszi Lányok, valójában csodálkoztam is, hogy még nem szólt be senki, úgy látszik most volt itt az ideje :)

    Az esküvő amúgy csúcs volt!!! Vittem váltócipőt, hogy bírjam reggelig ;)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Névtelen!
    Küldj má' egy fotót magadról lécci! Csak hogy kielemezzük. Egyébként, most jobban érzed magad?

    VálaszTörlés
  7. Csatlakozom az előttem szólókhoz. Tuti lett a ruci és tökéletesen illik egy ilyen eseményhez.Husi?A legrosszabb indulattal sem mondható.Inkább egy mutatós csinos nőszemély,akinek legalább van stílusa!!! A "kedves" akárki pedig nem véletlen nem meri magát vállalni.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...