2011/09/01

Új munkahely, új ruci!

A sors édes fintora, hogy mától éppen abban a helyes kis irodában fogok dolgozni, amit hónapokkal ezelőtt én magam rendeztem be. Az elmúlt két évben az itthon végzett munkáim kapcsán többnyire játszós ruhákban dolgoztam, hisz póló+cicanadrág párosításban tökéletesen lehetett fúrni, festeni, alkotni, tervezni, csak akkor öltöztem kimenősbe, ha éppen egy megrendelővel találkoztam, vagy helyszínre mentem ki. Ennek persze voltak előnyei is (pl. nem kellett minden nap sminkelni vagy mondjuk belőni a frizut), de sajnos pont az itthoni tevékenykedés miatt nem igazán tettem különbséget hétköznap és hétvége között, de ami még nagyobb baj, hogy a nappal is rendszerint egybecsúszott az éjszakával. Nos, ez mától bizony másképp lesz, ezentúl ugyanis tervezett napi rutin szerint fogok ébredni, munkába menni, dolgozni. A cicanacit pedig csinos ruhára cserélem! Ez nemcsak a férfi kollégáimnak jó hír, de Nektek is, mert így végre megláthatjátok, hogy milyen remek holmikat rejtegetek a szekrényem mélyén. Persze ruhából sohasem elég, és nem sokat kellett győzködni magam, hogy új munkahely mellé új ruha is dukál. Így fogtam a barátnőmet és egy kellemes turi shopping keretében megajándékoztuk magunkat néhány csinos darabbal. Íme, az első napi jókislányos kedvenc:






Ruha: 845,- (Háda, Sugár)
Szürke pántos lakk cipő: 2990,- ( Leila Divat, Bp., Kossuth Lajos utca 6., a Ferenciek terénél)

Na, most szaladok is, nehogy elkéssek mindjárt az első napomon!


5 megjegyzés:

  1. Remélem azért marad időd az alkotàsaidra is. Szeretem a blogjaid olvasni, sajnàlnám, ha befejeznéd

    VálaszTörlés
  2. szuper ruci, eltudnek rajta kepzelni egy fekete ovet, vagy akar pirosat... vagy sargat... Ooo! Barmilyet:) Akar meg egy viragot is az ov csattjakent:)

    VálaszTörlés
  3. Eszem ágában sincs befejezni a blogírást és a feladni a dekormókus létet :) Csak ezentúl nem itthon, hanem egy irodában fogok ügyködni... amit szeret az ember, arra kell, hogy ideje is legyen ;)

    VálaszTörlés
  4. Hihetetlen szemed van! Én tuti nem vettem volna észre ezt a ruhát, pedig rajtad fantasztikusan jól néz ki!

    Remélem tényleg nem fogod abbahagyni az írást. Én is szeretem nézegetni a műveidet és olyan szomorú, hogy mostanában nem frissül az oldal...

    Anna

    VálaszTörlés
  5. :) köszönöm szépen! Nem, nem fogom abbahagyni az írást, csak egyelőre küzdök az elemekkel, az új munkát nehéz összeegyeztetni az egyéb munkáimmal és ennek sajnos a blogok látják kárát. De van egy dress lovin' ládám, abban szépen gyűlnek a projectek! Ígérem, amint lesz egy kis szabadidőm, máris varrok, fotózok, posztolok :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...