2012/05/02

Szerezz be egy új táskát lomtalanításból!

Lomtalanítás van a kerületben! Ez nekem olyan, mint a shopping imádóknak a szezonvégi leárazás... Nem tudok ellenállni neki, minden kis kupac mellett megállok, valami kincs reményében. Így történt ez múlt héten is, amikor többek között egy - amúgy tökéletesen hibátlan - táskát is sikerült levadásznom! Hazaérve első dolgom volt kimosni, ki tudja, honnan keveredett a lomok közé...


Eredetileg barna, műbőr pántja volt. Azzal sem volt rossz, de amikor mosás után vissza akartam fűzni, eszembe jutott, hogy egy régi, kedvenc ruhám aljából még maradt egy kis csíkos textil darab, amivel talán jól mutatna ez a zsákvászonszerű anyag.


Így az anyag egy részéből pánt lett, a maradék csíkot pedig egy kör alakú filc anyagra varrtam, gondolván, hogy jól fog állni az a táskának...


A virágot rávarrtam a táska zsebére (a kitűzőket úgyis folyton elhagyom). Aztán irány a természet, naplementéig bringázás, fotózás, pihenés, romantikázás!


Fotó: Szabó Gergely

Akinek esetleg a szoknyán akadt meg a szeme, azt a Háda turiban szereztem 1290,- Ft-ért :)

9 megjegyzés:

  1. óóóóóó,de szuper!
    mázlista vagy!:D

    VálaszTörlés
  2. jajj de jo hogy vegre van uj poszt itt is :) mar jobban indul a napom tole :) a baratnom is tegnap meselte hogy milyen jo kis butorokat lomizott ossze, lehet egy keruletben laktok (?!) :) nagyon jopofa lett a taska, te is meg a baratnom is szerencsesek vagytok hogy van szemetek az ilyen kincsekhez!

    VálaszTörlés
  3. Én isa örülök h végre újra irsz:) a taska is csini és te is az vagy! és nagyon hangulatosak a képek:) De ugye nem magassarkuban bringaztál?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is örülök, hogy újra írok itt! Lapos szandiban tekertem ;)

      Törlés
  4. Lehet, hogy a barátnőd is a X. XIV. kerületben lakik? :)

    VálaszTörlés
  5. De jó,hogy végre újra írtál!:)
    Szupi táska,Kincsvadász!:)

    VálaszTörlés
  6. Már úgy hiányoztak az ötleteid!! :) Szuper lett a tási!

    VálaszTörlés
  7. Szuper lett a táska! Írhatnál gyakrabban, mert pár perc alatt végigolvastam az összes bejegyzésed és űr támadt bennem,hogy még, még, még..... :)

    VálaszTörlés
  8. és a magas sarkú honnan való? Már ha nem titok...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...