2013/02/17

Lefotózhatlak?

Régóta nem írtam már posztot ide, de nem magyarázkodom, egyszerűen más dolgom volt. Viszont, közben született egy jópofa póló, amit szívesen megosztok, még akkor is, ha a kivitelezés eléggé kísérleti jellegű volt...


Szülinapján szerettem volna meglepni a Barátomat egy olyan pólóval, amin egy fotómasina lóg (háhá, ki nem találjátok mi a hobbyja). Az ötlet nem teljesen új, láttam már ilyet a neten rendelős formában, de abban valahogy semmi izgalmasat nem találtam. 
 

Alapnak vettem 1 db mustársárga pólót a Springfieldben, nem rontom el alapon. A póló belsejébe egy fóliát tettem, hogy a festék majd ne szivárogjon át a hátsó oldalra...az mégiscsak hülyén nézne ki, ha a hátán is lógna egy fényképezőgép :)


Megrajzoltam a mintát, aztán öntapadós fóliából kivágtam olyan elemeket, amikkel ki tudtam maszkolni a formát.


Szivaccsal és ecsettel dolgoztam. Mivel elég sűrű a festék, nem kell tartani attól, hogy a maszk alá folyik (feltéve, ha az megfelelően van felragasztva).




Tájkép csata után:


A festék száradását követően jó átvasaltam hátulról, hogy a textilfestéket véglegesen fixáljam.


A végeredmény olyan jól sikerült, hogy a Kedvesem így reagált, amikor meglátta: "Hú, de jó Cic, hol kaptál ilyen fotós pólót? Ja látom, a Springfieldben." :)


6 megjegyzés:

  1. Ohhh ez szuper akarom-akarom, csak 1 nem tudom hol lehet kapni ilyen fóliát, 2 nem tudok ilyet magamtól rajzolni :D mert leragadtam a pálcika embereknél :DD

    VálaszTörlés
  2. Gina,

    én itt vettem: www.panton.hu, de szerintem hobbyboltban, papírboltban is találsz! Fotómasinát meg keress úgy a googleban, hogy "photo camera silhouette", egyszerűbb alakzatokat is kidob ;)

    VálaszTörlés
  3. Ügyi leány! Jó látni-hallani-olvasni!

    Glóri
    Ui: én értelek, milyen az amikor az embernek "más dolga van". :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett ez a poló! Jó ötlet a sablon én is ki fogom próbálni. Eszter

    VálaszTörlés
  5. Judit!
    Ezt a panton.hu-nál kapható öntapadós fóliát hogy hívják pontosan? Több fajta van náluk. Találtam egyet, mágnesfólia a neve és annak métere 3.600,- körül van. Ez lenne az: http://www.panton.hu/index.php?page=termek&menu=38&menu1=114&menu2=0&kategoria3=M%C3%A1gnesf%C3%B3lia&round=1
    ? Kicsit horror az ára. Olcsóbb verziót ismersz?

    Illetve sötét drapp pólóra hogyan lehet világosabb limetta színt felvinni mintaként? Alapozni kell fehér textilfestékkel? És utána a limetta színt felvinni? A két festés között a fóliát fenthagyhatom? Köszi, Erika

    VálaszTörlés
  6. Szia Erika, műanyag öntapadók (tekercses 50 cm) ;) 399,- Ft jelenleg az ára 1m-nek! Ha a Pentart limetta árnyalatára gondolsz, akkor az fedi a sötét anyagot is! Két dolgotsz tehetsz, hogy biztosan jó legyen:

    1. bővebb festékmennyiséggel dolgozol
    2. 1 réteg után picit meghajszárítózod (még rajta van a sablon) és felviszel még egy réteget!

    Érdemes szivacsecsettel dolgozni, azzal egyenletesebb az eredmény, egy ideje már én is csak azt használom ;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...