2013/07/16

Azok a fránya kilók!

Több oka is van, hogy ezt a blogot szökőévben egyszer frissítem. Először is sok a munkám (ami azért elég jó), aztán ott van a Juditu blog, és hát amikor az ember lányára alattomosan felkúszik néhány (najó rengeteg) kg, nem szívesen mutogatja magát, de leginkább nem igazán akar ilyenkor a bálna testre bálna ruhákat gyártani. Velem az a helyzet, hogy kb. 2 év alatt sikerült +11 kg-t villantanom, életemben nem voltam még ilyen tehén. Legutóbb, amikor tehénnek tituláltak 57 kg voltam, most több vagyok, pedig már ledolgoztam majdnem 4 kg-t...




A hízásnak borzasztó egyszerű oka van: az újabb és újabb munkáim miatt nem tudtam az addig jól beillesztett rendszeres sportot űzni, és szintén munka miatt elkezdtem nagyon rendszertelenül enni (és naná, hogy nem salátát). Egy 16 órás forgatási nap, hajnali keléssel éjszakai hazaérkezéssel nem arról szól, hogy odafigyelek a kajára, és 3 óránként eszem és iszom rendesen... meg hát a Pasival együtt későeste jóízűeket vacsorázni, borozgatni sem éppen Norbi update!


Aztán elkezdtem cicanadrágokat és bő ingeket övvel hordani, amiben kevésbé látszott a konyhásnéni karom, és a sumo combom. Hogy nem zavart-e? De, főleg, amikor fel akartam húzni a farmerom és combközépnél tovább nem ment... komolyan mondom a cicanadrágban elkényelmesedtem... Csakhogy most videókon is szerepelek, ami alapból +5kg-t rak mindenkire és botrányos, ahogy egy túlméretezett mammut magyarázza, hogy mi a trendi, meg a menő. És azt is utálom, ha egy fotón látszódom, akkor a hasamat, a karomat folyton likvifájolni kell ps-ban :(



Nem fogok fogyinaplót írni ezen a blogon, de szerintem még kell pár hónap, mire megint diy ruhákat merek mutogatni magamon. Addig kiegészítőket készítek, karkötőket, cipőket tuningolok, és ha majd megint elértem a versenysúlyom, ígérem bedobok valami tuti szerkót! Szóval lehet bíztatni :)


9 megjegyzés:

  1. Judit, az egyik leggyönyörűbb nő vagy, akit ismerek. A szépséged belülről fakad, ugyanezért a kisugárzásért mások órákat sminkelnek, vagy épp átszabatják magukat. Persze nem kellemes amikor nem fér bele az ember a 2 számmal kisebb ruhákba (ezt én is tapasztalom:D), de te +20 kgval is szebb lennél mint a nők 99%. És ha ezt egy nő mondja neked, akkor hidd el:D Mi ezerszer kritikusabbak vagyunk mint a férfiak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Andi :) Jól esnek a soraid...

      Törlés
  2. A kisugárzásod,kedvességed olyan erős,hogy az a pár kiló plusz sem változtat ezen:-) Te csak mosolyogj nekünk úgy mint eddig:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mosolyom a régi, és az is marad :) Nahát, nem is gondoltam, hogy ilyen kedves sorokat kapok a tehénposztra :D

      Törlés
  3. Mondtam én látod! Nem a kilók számítanak! Trendi cuccokat pedig hordhatnak "tehenek" is. Úgyhogy légyszí átállni, és gyártani olyanokat nekünk :) Üdv. egy másik tehén :)

    VálaszTörlés
  4. Judit! Én személyesen nem ismerlek, csak a blogjaidról, majd a tévéből, de nekem nem tűnt fel a változás, úgyhogy tényleg belülről fakad a szépséged. Viszont értem, amiről beszélsz, és tökéletesen átérzem, milyen az, mikor az ember már utál a tükör elé állni, már egyáltalán nem találja magát vonzónak. Az már nagyon jó, ha az ember ezt felismeri, mert akkor az elhatározás is megszületik, onnan pedig már csak menni kell az úton. 6 hónap alatt 18 kilóttól szabadultam meg csak az étkezésem megváltoztatásával, a "munka" (a sport) még csak most jön, hogy tényleg olyan formákat lássak, amiket szeretnék. Szóval, csak annyit szerettem volna mondani, hogy mindent lehet, csak akarni kell! Sok erőt és kitartást kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen! Gratulálok az eredményedhez, le a kalappal :) Én most próbálok minden nap kocogni (nem futni) 5 km-t, és nagyon odafigyelek mit, mikor eszem, és hogy folyamatosan igyak, mert arról hajlamos vagyok egyszerűen megfeledkezni...

    VálaszTörlés
  6. Judit nem találkoztunk olyan régen! Én nem láttalak bálnának se tehénnek! :) Rose at home

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...