2013/07/18

Fa karkötők, ahogy én szeretem

Volt időszak, amikor gyűrűket, fülbevalókat, nyakláncot, hajpántot hordtam, magamra aggattam egyszerre mindenfélét. Mostanában csak a fülbevaló állandó (hétköznap ez is a legegyszerűbb pötty) és emellé csak egy hangsúlyosabb darab kerül, pl. egy vagány karkötő. 


Natúr fa karkötőket hobby boltokban lehet kapni és akrilfestékkel olyanra színezed, amilyenre csak szeretnéd!


Én belül mindig más színűre festem, így izgalmasabb, ha bizonyos szögből elővillan ez az árnyalat. Egy karkötőn 2, maximum 3 színt használok, inkább a mintákkal variálok. 






A mintákat maszkolással lehet elérni, amihez a hagyományos maszkolószalagot annyira nem ajánlom, nem tapad jól a festett, görbülő felületen. Viszont az öntapadós fólia kiváló! Főleg, hogy ragasztás közben kicsit meg lehet húzni, ami által nyúlik és jobban kifeszül a felületen, nem folyik alá a festék. 






A karkötőket érdemes oldószeres vagy vízbázisú festékkel lekenni a végén, hogy bírják a strapát. Ha pedig szeretnél a karkötőhöz passzoló cipőt is, akkor nézd meg ezt a videót!

1 megjegyzés:

  1. Hűha nagyon szépek lettek :),tetszenek a színösszeállítások is nagyon klassz.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...