2014/07/16

Visszatértem!

Gondoltam, ránézek erre a blogra is, mert volt egy ígéretem, hogy majd milyen jól lefogyok! Őszintén szólva ezt a dolgot tavaly csúnyán bebuktam, és próbálkozásaim ellenére valahogy megrekedtem 3-4 kiló leadása után, sőt, jojóztam 60-64 kg között...

Valahogy fel is adtam a dolgot (vagy inkább nem is vettem elég komolyan előtte), és elkönyveltem, hogy nekem már nyanyacombom van, és konyhásnéni karom marad mindörökre, áááh jabba vagyok és kész. Egyáltalán nem tudtam öltözködni, nem is volt kedvem hozzá és ezzel együtt majdnem teljesen kinyírtam ezt a blogot is, pedig szerintem kár lenne érte...

Most jön viszont a jó rész, merthogy tavaly év végén - az újévi fogadalmat beelőzve - egy Barátnőmmel fogtuk magunkat és lecammogtunk (gurultunk) egy edzőterembe! Több, mint fél év kitartó sport és odafigyelés meghozta az eredményt! 


Még nem vagyok a versenysúlyomnál, de nagyon közel a cél, ami a kilókat és a centiket illeti. Viszont már most nagyon jól érzem magam a bőrömben és igazából ezt érzem igazi eredménynek! Az egészről persze majd lesz részletes "sikersztori" botrányosan égő before, és remélem nagyon menő after fotóval. 


Ez ugyebár a blog szempontjából is jó hír, ugyanis megint van kedvem öltözködni! Újból elkezdtem vásárolgatni, ruhákat átszabni, és óriási szanálást tartottam a gardróbszekrényemben. Módszeresen átválogattam minden egyes ruhadarabot, eladom/elajándékozom, ami már nem kell és közben listát írok a hiányzó dolgokról, amiket szép lassan elkezdtem beszerezni.

Azt tudjátok, hogy szeretem az olcsó ámde vagány megoldásokat, így megint egyre többször térek be turikba, imádom a kincsvadászat érzését, és azt hiszem jó érzékkel nyúlok bele a tuti darabokba, bár nyilván nekem is vannak tévedéseim, amik most szintén a szanálás áldozatai lettek.

Már két sikeres kilós vásárláson vagyok túl, fillérekért szereztem nagyon jópofa dolgokat. A legutóbbi alkalommal 11 db holmit vettem, mindössze 1125 Ft-ért(!!!) kilós Háda 50%-os leárazáson! Mondjuk rá is szántam vagy 2-3 órát az alapos kutatásra, a fürdőruhákat kb. fél óra volt kibogozni a többi közül.






Vannak olyan apró részletek, amiket egyszerűen imádok, mint pl. ez a geometrikus arany gyöngy a fürdőruhán:

Ebből a vásárlásból a kedvencem a H&M-es púderszinű selyemszatén felső! Főleg azért, mert 2 évig egyáltalán nem hordtam rövid ujjú dolgokat, pláne nem trikókat és még annyira sem spagettipántos finom ruhadarabokat... ehhez persze kell egy megfelelő melltartó is, ami észrevétlenül tart a ruha alatt (Tezenis/Intimissimi leárazáson érdemes az ilyet beszerezni).








A másik nagy kedvenc egy szürke színű, ezüstszálas ruha, aminek a háta nagyon izgalmas kialakítású, olyannyira, hogy alá még melltartót sem kell/lehet felvenni ;) Ha minden jól megy, ezt hétvégén befotózzuk, hogy megmutathassam, aztán felveszem újra a fonalat - meg a tűt, cérnát -,  beizzítom a varrógépet és jönnek a ruhaátalakítós posztok is!

Karkötő: Fércművek
Öv: H&M
Farmer: 1000 éves noname darab 

Beauty fotók: fullflashmedia

12 megjegyzés:

  1. Gratulálok a fogyáshoz! A posztokat pedig már nagyon várom! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Titi :) Megpróbálok nem csalódást okozni, most nagyon lelkes vagyok a posztok ügyében!

    VálaszTörlés
  3. kincsvadászatban egyetértünk, sokkal jobban szeretek órákig kutatni, mint tudományosan összeállított, konzerv-kollekciók között válogatni. az átalakításokra pedig nagyon vevő vagyok!! egy kalappal a továbbiakhoz! Ildi

    VálaszTörlés
  4. Óriási lelkesedéssel várom, hogy újra beinduljon a blog. Gratula a kitarásodhoz és az új csini alakodhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó látni, hogy ezt a blogot is olvasod :)

      Törlés
  5. Hát ez olyan Juditu-s lett. :) El sem hiszem, hogy kimaradt pár hónap, és hogy nem mindig ilye nvoltál. Bejön ez a HÁDA. Alig várom a további posztokat.

    VálaszTörlés
  6. Ugyan olyan csíkos rucim van, mint amelyikben prezentálod az edzés eredményét:)
    És hatalmas gratula!

    Eszter

    VálaszTörlés
  7. Végre! Végre!!!!! Annyira szerettem ezt a blogot régen, ráadásul nemrég jutott eszembe, hogy kár érte és erre TESSÉK! Nagyon örülök és kíváncsian várom a folytatást! Gratulálok a fogyáshoz, már most nagyon csini vagy! A részleteket... khmm.. lehetne?

    Üdv: Adrienn

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello Adri,

      de jó, nem is gondoltam, hogy ennyire szerethető volt ez a blog! És természetesen lesznek részletek a fogyás időszakáról, csak még előtte rágyúrok az utolsó pár kilóra ;)

      Törlés
  8. Nem láttam ezt a posztot :-O !!!

    Nagyon örülök, hogy visszatérsz, rokonlelkek vagyunk ilyen téren (is) :-P
    Pont nyáron agyaltam rajta, mennyire hiányzik nekem is csinálgatni és ott vár pár ruci de most nincs erre kapacitásom.

    Az alakod szuper lett én is kíváncsi vagyok a részletekre, hátha segít :-P
    (feltéve ha tényleg nem ételallegria áll nekem a háttérben :/ )

    VálaszTörlés
  9. Itt megírtam a részleteket: http://blog.juditu.hu/hogyan-fogytam-le-12-kg-t/ :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...