2015/06/20

Sexy ruci garázsvásárról

Múlt vasárnap Petra Garázsvásárán jártam, és amellett, hogy szuperjó cuccokkal tértem haza, olyan élményben volt részem, amit muszáj itt a blogon is megosztanom Veletek!

Amint megláttam a felhívást facebookon, egyből tudtam, hogy ott a helyem. Petrával egyeztettem előtte, összeszedtem egy szatyor holmit, bepakoltam néhány vállfát, madzagot, árcédulákat, takarót (a rutinos róka) bringára pattantam és áttekertem a helyszínre. Ok, bevallom egy rosé+bubisvíz kombót is berejtettem a ruhák közé, őrült meleg vasárnap volt!!!

Közös standot nyitottunk Noémivel, ahol cipőket, ruhákat, ékszereket pakoltunk ki, na meg a magánéleti "szennyest" teregettük, Nők egymás közt, ugyebár ;)




A hangulat egyszerűen fantasztikus volt! Eleve Petra überjófej stílusa megadta az alaphangulatot, de emellé zene, kaja-pia (sültkolbász, sali, rosé meg hasonlók), és mindenféle jófej emberek társultak. Gyerekek és kutyák szaladgáltak a kertben, tényleg olyan volt az egész mint egy nagycsaládos piknik, miközben tárgyak cseréltek gazdát, ki a bevételnek örült, ki az új szerzeménynek vagy épp mindkettőnek. 


És akkor jöjjön egy szösszenet a vonzástörvényről, ami ezen a napon is bejött!


Épp ezen a vasárnap reggelen állapítottam meg a kedvenc parfümömre nézve (Girogio Armani - Sí), hogy kifogyóban van és ideje lenne hamarosan rendelni egy újat, úgyhogy fejben el is különítettem rá a pénzt. Erre mi akad a kezembe délután a Garázsvásáron az egyik dobozból??? Ez a parfüm, tele, ráadásul 50 ml-es kiszerelésben, persze potom áron, IGEN-IGEN-IGEN! Imádom az ilyen bevonzós storykat!!! Ugyanabban a dobozban találtam még 2 db karkötőt is arany és bronz színben, mostanában ezek a mániáim:


A sikerélménynek itt még nem volt vége: Petra holmijai között tovább kutatva (merthogy a parfüm és a karkötő is az övé volt) rátaláltam egy supersexy Mango felsőre, vagy inkább rucira, ami tipikusan az a darab, amiben meglátva magad a tükörben elönt a MUST HAVE érzés! 


Mint utóbb kiderült, ez volt Petra menyecske ruhája, úgyhogy ehhez a darabhoz Szerelem és egy Boldog nap is kötődik, biztos, hogy nagy becsben fogom tartani. Én meg majd tuti, ebben fogom megismerni a Férjemet! Poén volt 😂


A ruha alá tökéletesen illik az az arany flitteres minifelsőm, amit általában lenge, áttetsző fehér trikók alá szoktam hordani. Ebben a szerelésben egy nyár esti partyra lazán beneveznék!


Egyébként meg járjatok garázsvásárokra, már csak a hangulat miatt is megéri a program!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos ez a ruha! :) Meg az is csúcs, ahogy kinézel (emlékszem a fogyós postodra).

    DE! Engem az arany színű szandid érdekelne. Hol lehet ilyet szerezni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Deichmann, tavalyi darab, de szerintem idén is lehet hasonlót kapni!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...